Monday, January 5, 2009

Menu Hujung Minggu & XTVT Hujung Minggu Ngan EJ








Menu2nya biasa-biasa sahaja untuk hari sabtu aritu.....semuanya guna stok yg mmg dah ada dlm gerobok buruk tu....masak udang mesti letak daun kari banyak2 sbb daun kari ni mmg peberet en hubby buat diratah.....mentarang tu masak luar dari kebiasaan orang-orang kat sini ler....pasal kat sini biasa dengar buat ala2 masak air gitu jer......tp my hubby sori ler.....dia tak lalu masak2 air ni.....so kita pun apa lagi, buat ala2 kerutub ler......isi2nya kita asingkan dari kerangnya.....bila dah siap, alahai.....tinggal setengah gelas jer banyaknya......hehehe.....sikit bebenor......

Plannya nak ke rumah EJ tp sbb ada hal kena tunda ke hari Ahad.....so apa lagi, nak pergi serang rumah EJ ler Ahad tu.....hehehe.....

Ahad lepas taklimat dekat sekolah kakak, balik rumah balut2 buku sekolah budak2.......petang kul 2 bertolak ke rumah EJ di Kulim Hi Tech.......2 jam gak perjalanan.....sampai2 tu berpeluh2 cik EJ kita.....hehehe......kita biasa ler buat cam rumah sendiri.....hahaha.......terus terkam masuk dapur.....punya ler poyo punya kawan.......kahkahkah.......sori ekk EJ.......biasa ler.....bila dah selalu dok bergurau senda.....kikiki......

EJ masak lauk macam2.....kita sedap jer makan.....tuan rumah tak makan pun......kikiki.......sedappp.....abis lauk2 EJ kena ratah......aiseh.....sahih EJ kecut nak ajak lain kali.......hehehe........tp apa2 hal....sonok......dpt jalan rumah kawan2 satu kepala ni......nanti kita exchange ekkk.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...