Ronda2 Ke Putrajaya










Ahad lepas ke Putrajaya......rumah adik......saja nak jenguk2 mak......skrg tinggal ngan adik.....rindu bangat kat mak.......kakak lak pandai jer......siap bagitau malam2 nak tidur ngan tok ma......sbb nanti esok nak balik dah.....tak leh dah nak tidur ngan tok ma......dia mmg manja ngan tok ma.....asik mengekor tok ma jer ke hulu ke hilir.....hehehe.....

Gambar ni saja jer ler bawak mak ngan anak2 ke Tasik Putrajaya tu.....naik cruise keliling tasik.....tikel mahal gak tp tak pe ler.....sekali sekala.......bukan tak pernah naik pun, dulu naik bot.....open air......yang lawak kamera lama buat hal......gambarnya tak de kat skrin pasai skrin dah jadi putih....tak kuar apa2.....ni kira main snap2 jer......kalu jadi, jadi.....kalu dok tak de ler gambar......sib baik gambarnya ada.....






2 comments:

Anonymous said...

kak nina..berapa rega tiket utk naik cruise tu ekk?..cam best je

BABYBATRIESYIA said...

Exact price tak ingat lak sbb ari tu ambik pakej.....akak naik ngan hubby ngan mak ngan 3 anak, rasanya sumer dlm RM120++ kot.....kalu tak silap ler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...