~Sharm : Love Cuppies~



Order dari Sharm untuk someone special yang berada di Hospital Tuanku Fauziah, Kangar.....aku actually tak biasa ngan hospital tu....so bila Sharm mintak aku deliver untuk someone kat operation theatre, rasa2 cam blur je hehe....tp hari buat delivery sampai gak, so kena le redah gak....jadi aku ngan hubby main tembak2 je le mana nak kena masuk.....mujur le bila contact je si penerima, dia ada kat OT......penerima mintak aku naik ke OT......nasib baik ada sorang staf (agaknya le....aku tak pasti gak) yg tolong bawak kami naik ke OT.....siap picit2 loceng OT lagi......agaknya masing2 dlm OT tu tak kenal diri masing2 le kot...bila sebut nama sumer terpinga2.....siap shout out sapa nama sekian2.....hehe....eh.....lawak lak.....

Then, penerima kuar.....tapi since dia dlm OT tengah buat operation ke praktikal ke aku tak sure, so aku tinggalkan dalam bilik sebelah....tempat geng2 OT tu dok lepak makan rasanya.....

Well.....apa pun, tq very much Sharm.....it's a nice deal actually.....

2 comments:

Mary said...

What sweet cupcakes! They are beautiful. This is my first visit to your blog but I will be back to visit again. I hope you have a great day. Blessings...Mary

BATRIESYIA-HOMEMADE said...

Hi Mary....thanks for visiting....and thanks for the compliments....appreciate it so muchhh....do come again.....see u....hopefully language is not a barrier....i just follow ur blog ....nice one....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...