Thursday, May 12, 2011

~Jalan-Jalan Cari Makan : Restoran Hijrah~


Dah berapa kali dah jalan-jalan cari makan kat sini....saja je le snap2 gambar lagi sbb nak testing lensa baru kononnya....hehe....masa ni dah tengah malam dah pun, kedai pun dah nak tutup sbb singgah pun lepas tengok badminton aritu....orang lain pun dah takde, kami je yang ada....hehe.....meh tengok apa yang kami makan....ops....gambar mee goreng en hubby snap tak jadi le pulak......


Ini menu anak teruna......kaki nasi dia tu.....petang dah makan, kul 10 mlm kabor lapor lagi....tp dok cekeding gitu gak....


Panas2 ni best sungguh pekena jus buah....


Anak dara punya....dua2 jenis tak makan banyak....roti pun jadi le.....


Anak dara kecik punya.....mushroom soup peberet dia....ini pun sama, makan yang ni pun dah sehari dia kenyang.....alahai....makin cekeding le budak2 nih....


Ops....ini sapa lagi yang punya kalu bukan ahmad albab yang punya....eh...eh...bukan....ni aku yang punya, ahmad albab jangan pandai2 nak ambik.....kiki......Grilled Dory Fish peberet aku.....tapi banyaknya ikan dori kali nih......kekenyangan lak aku tengah2 malam buta....camne le nak diet....asik makan je tak berenti.....

1 comment:

KSWSK said...

tu dia..penuh ha gravy grilled dory fish akak tu...wa suka mkn gravy yg melimpah2 mcm ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...