~Nurul : 3 Tier - Cake + 100 pcs Cupcake~


TQ Nurul....sbb bagi kepercayaan pada aku sekali lagi menyiapkan order on behalf dirinya.....sbb aku tahu Nurul more than capable siapkan kek tu sendiri....apa daya Nurul tengah expecting lak ya....tak dapat nak balik.....kali ni aku siapkan untuk majlis sepupu Nurul.....temanya biru dan putih....cuppiesnya Nurul mintak buat swirl sahaja....untuk hiasan tepi styrofoam tu Nurul request nak yg ada pokka dot.....jenuh gak aku cari.....tak jumpa satin pokka dot tu tp jumpa riben kain ngan pokka dot silver.....so aku alas double le....bawah riben pokka dot tu ada riben satin biru....terpaksa buat sbb yg pokka dot tu jarang, nanti nampak lak styrofoam tu.....


Sampai umah kenduri dlm kul 11.30 pagi.....mak Nurul yang sambut hehe......siap jadi 'guard' lak tau Nurul jaga kek takut budak2 langgar....sian dia jenuh le menjaga kek sampai majlis potong kek.....aku susun2 kek ngan cupcake.....pastu mak Nurul jemput lak kami makan.....alamak....kebetulan tak makan lagi pagi tu hehe.....maka makan le kami....sedapnya lauk daging tu Nurul.....en hubby siap puji2 lagi.....kerabu tu pun sedap.......anak2 siap tambah le pulak maklum le tak ramai lagi yang ada awal2 tengahari tu....sedap layan lauk le jadinya.....




TQ Nurul....hope u like it......oh ya.....bunga2 fresh ada kat tier antara cupcake tu......tp bunga tu tak jumpa yang kembang2....sumer kuncup2 je.....

2 comments:

Raqyn Utara Cakes said...

TAHNIAH..TAHNIAH..TAHNIAH...

dok temenung lama2 pun bleh buat kek cantik kan? mesti dpt idea lps ej msj ni..hahahah prasan plak.. hehe

BATRIESYIA-HOMEMADE said...

hahaha....betul...betul....idea datang lepas sembang ngan ej...hahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...