~Kek Sempena Keputeraan Raja Perlis Ke 68~



Aku ditugaskan menyediakan kek ni atas permintaan jabatan.....designnya dah dia orang sketch dah....so just buat as simple je kata dia orang.....untuk first kek aku buat simple sahaja, yang 2nd nyer aku gatal tangan sikit nak deco lebih2 sikit.... kat bawah ni gambar sebelum aku tulis2....utk yg ni aku guna teknik royal icing.....renda2 tu.....yg nampak bersarang tu guna royal icing le......tp still simple sahaja......sumer jabatan bergabung bagi sumbangan utk kek2 nih sempena nak masuk guiness book of record kalu tak silap.....aku pun tak tahu sangat apa citer tu.....bos korporat yang bawak ke politeknik utk display tu....tak tanya dah apa citer selanjutnya.....aku tolong buatkan je.......



2 comments:

Lizan said...

tekan butang 'like' buatan sendiri... ko ni best arr.. cantik dan kemas jer hasil tangan ko..

BATRIESYIA-HOMEMADE said...

hehe...tima kasih mek...aku ambik le butang 'like' ko tu buat kenangan ekkk hahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...