Tuesday, May 10, 2011

~Mia - Birthday Cuppies 4 Lovely Hubby~


Mia ooo Mia......sori sangat2 akak lambat update cuppies Mia....tentu tertunggu2 Mia mana le cuppies buat en hubby tersayang tu ya......asik tak sempat je akak ni pun....arini memaksa diri gak...nak tak nak kena update gak.....sbb Mia dok jauh....tempah lak untuk yang tersayang kat sini.....


Mia....ini hadiah yang Mia kirim melalui akak tu untuk diberikan kepada en hubby......walaupun Mia kata tak payah bungkus, tp akak bungkuskan jugak.....tak best nak bagi kosong2 gitu je......baru ada rupa hadiah bila dah berbungkus kan? hehe......


Anyway Mia, tq so much 4 ur order.....moga ada masa nanti kita jumpa.....

1 comment:

Mia-Ina said...

ya allah baiknya akak..x tau akak bungkuskan...really say tq so much kak...mmg best bisnes dgn akak nie....nanti order lg ye....semoga bisnes akak maju hendaknya...amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...