Monday, May 23, 2011

~Kek Sempena Pelancaran Persatuan Alumni UiTM (Perlis)



Kek seberat 3 kg ni sempena majlis potong kek oleh siapa ya....aku pun tak pasti samada oleh DYMM Raja Perlis atau oleh Raja Muda.....well....sapa2 pun tak kisah le kan....janji tanggungjawab menyediakan kek terlaksana sudah....4 jam aku bersengkang mata nak menyiapkan hiasan pada kek ni sahaja.....kul 3 pagi baru aku boleh melelapkan mata.....bila dah siap baru rasa lega....bab logo2 alumni tu mmg pening kepala nak buat sbb tak de contoh logo yang jelas untuk aku tengok....nasib baik snap je sample gambar kat banner konvo yang ada untuk tengok warna2 dengan jelas.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...