~Kek Anak2 Untuk Hari Guru~


Malas sungguh nak prepare kek untuk hari guru.....tp kakak nak gak katanya nak bagi gak hadiah kat cikgu.....ala.....mama buat kek span jadi le kakak ekk.....tu pun siap aku cakap "tak payah deco-deco eh kakak"....mama malas.....hahaha......eeeee......teruknya......hahaha.......jadi le rupa itu deconya.....punya le pemalas.......kek span je, aku buat ala2 zebra.......

Kat bawah kek untuk baby.....dia nampak buat kek untuk kakak, dia pun sibuk nak gak....."baby, kakak ada majlis.....baby tak dak"....aaaa dia kata nak gak....nak gak.....aiseh.....kena 'cabut' sikit dari kek kakak....buat le kek cinonet kat dia....dah nak gak bawak tak upaya....dengki aje kerja dia.....rupanya esok baru majlis hari guru kat sekolah dia.....aaa....tengok....silap2 kena buat sekali lagi kek kat dia.....

Wadus....deco kek ala pemalas nih....hahaha.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...