~Selamat Pengantin Baru Aishah & Faizal~


Cuppies ni order dari Aishah di Changlun.....temanya hitam dan merah, tambah warna putih......pertama kali aku buat kiranya gandingan terang merah dan hitam.....mulanya ingat nak buat bunga ros sendiri tapi keadaan cuaca tidak mengizinkan dan aku tak mau ambik risiko buat bunga yang tak mau keras2 hehe....so aku cadangkan guna ready made gumpaste.....kecuali bunga2 gentel tu tak pe le....leh buat on d spot je....sori le tulisan tak bape clear dalam gambar kali ni sbb embossed je kat situ......kena tengok off record baru nampak clear hehe....

Untuk gambar yang Aishah request asalnya nak guna edible....tp since aku tak buat sendiri edible, so kena tempah.....tapi sbb masa pendek aku tak sempat nak tempah dah.....sekurang2 kena ambik masa seminggu nak tempah.....so aku suggest untuk print out je gambar dan stick kat cupcake.....aaa......not bad le gak kan....tu pun kena mintak opismate tolong print out sbb aku pakai laser printer tak leh print kaler hehe.....

TQ ya Aishah.....n Selamat Pengantin Baru dari akak ya....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...