Wednesday, December 8, 2010

~3 Tier Wedding Cake 4 Mia~


First n foremost, sori le ya sbb gambar snap masa dlm peti ais.....hehe.....ini memandangkan senario latarbelakang di dapur tak memungkinkan aku snap pics kek nih....hehe.....

Kek ni idea totally dr Mia.....maybe ada sana sini aku boh idea sendiri sikit.....design luar dr kebiasaan sbb kek kawin boh stoberi......susah gak nak smooth topping kek sbb kek ni ada warna.....biasa le bila pakai warna ni, warna pada krim mudah melt bila kena spatula panas yang aku guna untuk licinkan kek.....apa pun, aku buat yang terbaik.....

TQ Mia.....so cute Mia on her wedding day.....kek ni terus dok depan muka pintu once aku delivery....Mia dah siapkan meja ngan alas.....tunggu aku letak kek je....sampaikan kawan Mia siap jatuh cinta lak katanya ngan kek nih bila dia pergi kenduri Mia.....hehe.....

1 comment:

Mia-Ina said...

ramai yg puji kek akak nie sehingga kek hantaran pun org x pndang..kek akak wat ni habis. semua puji sedap & siap tanya berapa RM?hehe..anyway, tq so much kak for setting the best cake for my wedding...
part plg best..kek nie dh jd habuan semua org utk sesi bergmbar....

tahniah utk akak..semoga bisnes berjaya ya. mia siap rekemen kat kwn lg..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...