Wednesday, December 8, 2010

~Aiffa N Raimi's~



Ihsan dari Aiffa's fb

3 Tier cake ni tempahan dari Aiffa......bawah kek dan atas adalah cupcake.....temanya pink dan putih....aku tak sempat nak snap bnyk pics kek selepas susun, cuma sempat snap satu keping sbb rasa cam tak cantik lak gambar....so plan nak snap masa kat rumah aiffa bila dah susun.....tp masa delivery rupanya majlis potong kek belah petang, sedangkan aku pergi tengahari.....nak susun awal2 takut lak kang terlanggar dek budak2.....so aku ingat nak pergi lagi petang tu untuk majlis kenduri tapi entah mcm mana, sakit kepala lak datang....masa tu mmg tngh selsema.....sudahnya lepas antar kek, sampai je umah aku terlena terus.....alamak.....x dpt nak ambik gambar.....

Sib baik Aiffa bagi gak gambar2 kek tuh.....nanti tunggu jurufoto rasmi bagi gambar kat aiffa, leh le tengok lagi.....

Apa pun tq ya aiffa.....dan Selamat Pengantin Baru dari akak buat Aiffa dan Raimi.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...