Wednesday, November 26, 2008

.::AWARD.::

Award datang dr kacip, toche ekk kacip....long time pren dr cari dulu.....lama tak jenguk cari dah, luckily kawan2 ada yg masih ingat kat kita......

Syarat award ni seperti berikut yer :-

1. Sape yang dapat award ni leh letak kat blog memasing.

2. Link semula kepada orang yang bagi award ni kat korang.

3. Bagi award ni kat 7 orang bertuah.

4. Tinggalkan ia mesej pemberitahuan yang korang dah bagi award kt orang tu.

**adeiih.....nak pass kat sapa ekk......nanti kita pk baru kita upload lain sapa yg kena.....hehehe.....ari ni tak sempat nak pk.......w/pun bos ku udah terbang ke negara matahari terbit (oppsss.....boss.....jangan lupa bawak balik baju kimono tau) tp tetap ku 'menyibukkan' diri......hahaha.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...