~The Most Urgent Cuppies~


Jumlah : 16 pcs (M)
Kek : Choc Cake
Self Pick Up

Order ni datang dari Diyya.....so sorry pada Diyya.....entah mcm mana.....aku tak dpt nak retrieve email lama Diyya......dan nota lak yg aku tulis cuma Diyya nak choc cupcake.....aku dah siap bakar.....tapi bila sampai masa nak deco, aku tak dpt nak teruskan sebab x ada info.....dlm hati mintak2 le Diyya sms ke, tepon ke.....tapi tak de....sampai le petang esoknya.....baru le aku dpt sms dr Diyya tanya pasal cuppies.....alahai...mujur le dpt customer sebaik Diyya......aku mintak tempoh 1 jam untuk siapkan cuppies Diyya......dan nasib baik sempat aku siapkan.....itu pun dah last minute baru dpt jumpa sample gambar cuppies aku yang Diyya nak suruh tiru designnya.....

TQ ya Diyya and mintak maaf sbb mintak Diyya tunggu pulak....hehe....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...