Monday, March 29, 2010

~Just Relaxing in Cameron Final~



Pergi cameron kalu tak pergi Pasar Malam sahih le tak sah....mesti gak ada acara tu buat cuci2 mata, makan jagung bakar atau rebus sambil jalan2 tengok barang.......tp oleh sbb kali ni pergi mmg le semata2 hendak berehat.....jadi bnyk ronda2 je le.....hari balik baru le beli sikit brg utk bawak balik....

Magnetic items ni mmg peberet aku.....mana2 aku pergi mesti aku cari buat tepek kat fridge....peti aku pun dah penuh hehe.....


Sekian ler acara ke cameron......x de apa sangat, saja je le buat cuci2 mata ngan gambar2 yang ada....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...