Thursday, March 4, 2010

~Happy 19th Birthday - From Big Sister To Little Sister


Order kali ni datang dari Lynn (dari mana ya? hehe....tak tanya lak). Lynn nak order something untuk adik kesayangannya di UiTM Perlis. Order Lynn mmg datang emergency......tapi aku terima, pertama sebab aku pun free, so aku fikir apa salahnya sambil2 tu membantu Lynn menceriakan adik tersayang....kedua, aku tengah bengang ngan seseorang kat opis....jadi aku pk ngan cara ni aku boleh lupakan sekejap stress yang ada......(boleh ke camtu? eh...boleh le.....aku mmg bila asyik ngan benda2 ni mmg boleh ralit.....sampai org panggil pun aku boleh tak dengar)

Lynn nak tema shopping dan account.....bersempena kursus adiknya di UiTM.....cuma aku leh terfikirkan calculator ngan logo dolar dan RM tu je.....selebihnya aku buat untuk tema shopping.....tp oleh sbb masa yang singkat, cuma ini je le yang sempat aku fikirkan.....

Cuppiesnya berjumlah 19 pcs bersempena umur adiknya yang ke 19.....

Termenga2 jugak adik Lynn sbb tak tahu sapa yang bagi cuppies tu.....masa deliver baru aku bagitau walaupun sblm tu aku dah sms bagitau dia ada birthday delivery....tapi aku tak info ler kakaknya yang kirim.....Lynn mintak sekali aku order Pizza dari Pizza Hut untuk adiknya......waaa.....sambut besday sakan adik Lynn ngan pizza, ngan cuppies dan lasagna......sori Lynn tak sempat nak snap gambar pizza ngan lasagna sbb lepas beli terus pergi antar kat adik Lynn.....




Last but not least, terima kasih yang tak terhingga buat Lynn kerana memberi kepercayaan.....balance duit pizza tu pun Lynn tak nak ambik balik.....hmm.....tima kasih ya Lynn.....nice dealing ngan Lynn walaupun dlm tempoh yang singkat perbincangan tu berlangsung...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...