~Cuppies For Aisyah~


Kuantiti : 23 pcs
Kek : Butter Cake
Tema : Elektronick Component (or is it symbol? hehe)
Warna : Purple Pekat + Putih


Sebetulnya aku buat simbol....sbb bila pk nak lukis2 component elektrik, aku takut org tak tahu apa benda alah yang aku lukis.....tu pun jenuh gak aku pk apa le yang aku nak buat ngan tema tu.....tu pun aku harap tuan yang nak terima tu paham le apa yang aku buat hehe....sbb orgnya lebih arif ngan simbol2 ni....kang kalu tanya balik apa yang aku buat, aku leh jawab aku tak tahu......

PS : Bersama ngan cuppies ni nanti ada pizza tempahan dari tuan yang order kepada yang nak menerima.....ooo....seronoknya.....kekenyangan le nanti....ni tngh dok pk camne nak buat surprise kat tuan terima tp nak kena buat temujanji nak ngantor cuppies ni dulu ngan yg menerima....hmm....camne tu yek.....ada dia nak rasa surprise...kang heran lak mak dara mana lak nak bertemujanji ni....hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...