~Baby Shower Cake For Mandy~


Kek : 3 Tier Orange Butter Cake
Berat : 5 kg + 3 kg + 1.5 kg
16 in, 12 in, 8 in

Kek 3 tingkat ni milik Mandy......masa mula2 dpt email dr Mandy, aku ingat Mandy main-main.....mana daknya.....Mandy speaking english sepanjang masa.....aku pk omputih mana lak nak order ni.....takut dia silap orang.......pastu bila Mandy confirm dia mmg nak order untuk delivery ke Jitra.....baru le aku confident.....Mandy mmg tak bnyk kerenah.....dia serahkan saja pada aku sbb dia kata dia bagi short notice, so serahkan pd aku saja nak buat mcm mana pun.....

Kerja ngan Mandy mmg sangat2 menyenangkan....pertama, Mandy mmg tak berkira sangat.....kedua, ini cabaran buat aku kerana ini le pertama kali aku buat kek sehingga seberat 10 kg sebenarnya.....mmg berat giler nak angkat......dan sangat2 mencabar untuk menyelesaikannya....

Hari delivery baru aku tahu Mandy ni mmg omputih.....sweet sangat tengok Mandy pakai baju kurung....very soft spoken and beautiful.....hari tu hari meraikan Majlis Cukur Jambul anak kedua Mandy, baby boy ngan anak sedara Mandy, jugak baby boy.  Mandy adalah menantu perempuan sulung kepada seorang Datuk di Jitra tu.....so sorry le sbb aku tak tahu, Mandy of course very low profile tak mention pasal ni......kata Mandy, dia nak buat surprise to her mother in law sebagai tanda terima kasih sbb mengadakan majlis ni untuk anak dia.....beruntung dpt menantu mcm Mandy......pandai menyesuaikan diri.....mom in law Mandy mmg terkejut sbb jarang orang buat baby shower cake ni untuk majlis cukur jambul.....selalu omputih je yang buat.....

Aku happy sbb Mandy sukakan design kek tempahan beliau ni.....

TQ Mandy......



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...