Tuesday, March 16, 2010

~Blue Cuppies~

Kuantiti : 16 pcs
Tema : Something for man/boy
Kek : Butter Cake

Cuppies ni ordernya datang via sms saja......aku pun tak tanya sapa nama yang mengorder....very the dekkk (kata abby fana....haha...ini kes terlebih sudah dengar Sinar FM...haha.....nak tengok tv dah ralit buat kerja, bila masa nak tengok....jadi pasang telinga dengar radio je le.....).....apa le aku ni kan.....katanya nak ambik esok......aku tanya balik....esok?? emm.....well....boleh je....sbb esok (ari ni le tu..) aku free......

Katanya nak yang sesuai untuk lelaki.....hmmm apa ya?? last2 minute ni otak tiba2 boleh blank tau....jadi aku redah je mana idea yang melintas depan mata......hehe....yg penting, jangan boh warna pink.....ahaks....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...