Wednesday, October 28, 2009

~Untuk Si Kecil Peminat Ben 10~


Kek ni order dari orang sebelah umah aku.....ini lagi syok nyer urusniaga.....main pas2 kertas je kat anak aku.....gitu ler bila balik umah pun petang2 baru sampai.....neighbour aku tak sampai hati nak kacau aku, takut letih katanya, dia tak nak ganggu.....jadi dia pas je order dia tru nota.....

Keknya lak pagi2 lagi dia nak sbb nak antar ke tadika anak dia sebelum dia pergi mengajar.......masa dia nak kuar ke sekolah, aku lak belum kuar umah, masih sibuk2 dlm rumah lagi....jadi aku lak antar anak ngan en hubby untuk antar kek.....hehehe....lawak nooo berurusniaga gini.......gini le bila masing2 sibuk......so kira main lebih kurang je.....





Kek : Coklat
Berat Kek : 2 kg

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...