Thursday, October 29, 2009

Jalan Jalan Cari Makan : Darul Aman Golf & Resort

Semalam kami dinner di Darul Aman Golf & Resort.....en hubby belanja makan kat situ, malam sebelum tu aku belanja en hubby ngan anak2 makan2 kat Mai Cafe....memandangkan en hubby dah biasa makan kat situ ngan geng2 politik dia.....so dia nak aku try sharkfin soup kat situ lak......katanya best......tapi rancangan ke situ adhoc je....so kamera cam biasa aku tak bawak......jadi, snap ngan hp nyer camera je.....hampeh ler sikit kualitinya....tp janji dpt tengok jadi le....



Dari Kiri : Kasturi Asam Boi Juice, Watermelon Juice, Corn Ice Blended



Mushroom Soup untuk kakak dan baby......mmg sedappp soup ni....creamy dan cukup rasanya.....x ingat bape RM satu mangkuk tu....dlm RM5 kot...



Oriental Chicken Curry With Rice ni untuk en hubby......walaupun tak de lauk2 sampingan, tp en hubby cakap sedappp......satu pinggan dalam RM6 rasanya.....



Garlic Bread ni buat makan ngan mushroom soup....tp budak2 x mau makan....sudahnya yg tukang perabih orang lain ler pulak....



Shark Fin Soup - RM10.50 satu mangkuk kecil ni.....sedap....



Classic Fried Rice ni untuk sapa lagi kalu bukan along.....dia mana2 pun suka nasi goreng je.....



Haaaa.....yg ini sapa punya lagi kalu bukan aku ler.....aku kan kaki western je......tapi mak aiii....kenyang giler aku nak perabih yg ni kali ni......dalam satu pinggan ada telur, ada lamb chop, ada sirloin, ada hot dog, ada cheesy potatoes dan sayur2......satu pinggan RM28.



Yang ini coffee untuk en hubby.....mmg pekat giler.....en hubby kena minum sampai 3 cawan baru abis.....

Kos sumer sekali makan dlm RM91++.....semua kos makan kena campur 10% tax.....

Yang penting mmg puas makan.....balik umah sumer lena terus....tapi aku kena langsung ke dapur dulu siapkan order customer.....hehe.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...