~Hari Ini Dalam Sejarah~

Apa hal yang menyebabkan hari ini menjadi sejarah?.....hanya aku dan adik sahaja yang tahu.....apa yang penting, aku nak catatkan di sini untuk menjadi sebahagian dari diari kehidupan kami.....semoga semuanya akan berjalan dengan baik selepas ini....

Citer lain pulak.....pernah tidak terjadi dalam kerja seharian anda.....tiba2 anda menyampah dengan manusia2 yang suka berlagak ego, berlagak pandai yang ada di sekeliling anda....ya....yang merasa duduk di kerusi empuk seolah jawatan itu sebesar2 jawatan di atas dunia, seolah opis tu dia ler kepala......ooo.....maaf ler....hari ini aku sangat meluat dengan seseorang yang berlagak besar ini......tapi ini hakikat yang aku kena terima ler.....sapa yang ada di sini kalu tak berlagak mmg korang tak boleh naik.....pastu kena eksen lebih2, buat pandai lebih2 walaupun hakikatnya setengah tu aku tengok tahap IQ rendah je......harap guna rupa ngan gedik je.....itu ler kan, manusia ni mudah lupa diri.....dulu kerja kuli2 je.....bila dah naik pangkat, eksen nak mampus.....semua hal nak control, aku tengok yang tinggi IQ dia cuma bab membodek je, pastu menonong ikut punggung bos je.....masuk meeting nak jadi bos.....sori ler nooo.....diam2 aku bukan ler boleh pijak2......tapi dah jadi tabiat aku, aku suka tunggu dan lihat.....bagi aku, hari ni hari aku, esok korang akan rasa pulak.....kikiki...marahhhh nampak.......jangan simpan....jangan simpan.....aku nak lepas je ni.....

Hmm.....tarik nafasss........fuhhh............dah lepas dah geram aku.....hehehe......ari ni besday kawan aku.....aku nak wish Selamat Hari Ulangtahun......moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan bahagia sentiasa bersama anak-anak........ni kek coklat ada orang bagi hadiah kat awak....yang dari kita nyer petang nanti........spesel kesukaan awak......hehehe....




4 comments:

rizaida84 said...

kak nina oooo kak nina...sabor je laa...apa yg penting...kep cekelat tersebut nampak very the YuMmYyyyyy....kak guna ganache ekkk...?

BabyBatriesyia aka NINA said...

Hehehe.....biasa le sekali2 angin datang.....tp no hal.....maintain cool di depan orang....haha....

Yup....kek chocolate tu pakai ganache.....

Anonymous said...

wohooo..kak nina marah dahhhh!!

Fazliana

BabyBatriesyia aka NINA said...

Fazliana

Hahaha....tu le....puting beliung boleh dtg bila2 masa....cuma pilih orang je.....kahkahkah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...