Monday, October 12, 2009

~Camp Deco~


Anak-anak murid yang rajin bertanya dan tak jemu mencuba.....


kusyuk.....kusyuk....






"ala cikgu....tak jadi aaa...repair cikgu....repair"


waaa respect anak teruna ni....kusyuk betul dia mendeco kek....tak pandang kiri kanan dah.....


Mcm beli sayur kat pasar ler pulak.....hehe....



Hehehe....apa ke hal ler pulak ngan tiba2 ada 'camp deco' ni.....gini ler bila aku kena entertain 'anak-anak murid' sampai riuh rendah mcm duduk dalam kem.....asal aku kata 'mula' je.....hiruk pikuk mcm duduk dalam hutan....sat ke hulu, sat ke hilir.....aiyaaa.....kalah budak2 darjah satu.....hehe.....

Aku mmg happy tengok semua excited hendak menghias kek....sampai ada yang sibuk dok ulangkaji bila kelas dah abis.....rajin2 betul.....ada yang sampai tak cukup masa walaupun utk deco kek dari pagi sampai petang, mereka semua tak de yang nampak give up....semua bersemangat hendak mencuba.....dan bagi aku, walaupun sangat keletihan tapi aku happy sangat2 sebab semuanya rajin belajar, dan tak jemu2 mencuba....


Kek untuk hari kedua yang akhirnya siap...kek hari pertama tak sempat snap....aku terlalu sibuk uruskan anak2 murid sampai nak minum air pun tak sempat....gambar2 semua en hubby yg snap....



Hari kedua telah berakhir dengan jayanya....sesi bergambar untuk kenangan di hari mendatang....semoga apa yang dikongsi akan dimanfaatkan sebaiknya.....selamat maju jaya.....

**oo ya....tak lupa terima kasih kepada mereka yang telah memberi kepercayaan kepada aku untuk terlibat lagi dalam sesi seperti ini.....semoga dapat berusahasama lagi....

2 comments:

Anonymous said...

Salam akak, mcm mana nak join class ni bestla tgk...

BabyBatriesyia aka NINA said...

Salam anonymous

Yg ini pesertanya bukan akak yg pilih, jadi tak dapek akak nak nolong tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...