~Pilihan Produk Kesihatan~

Ada sesiapa di sini yang biasa mengambil pelbagai supplement untuk menjaga kesihatan anda? Macam2 produk di pasaran ada......sampai rambang mata nak pilih.....macam tu jugak ler ngan aku......dulu2 aku mmg biasa ngan produk Shaklee.....ribu raban gak abis.....rabak poket....tak tahu lak kenapa aku tak stick ngan ubat tu terus.....kemudian, aku dah jarang ambik supplement.....lately ni jer aku cari balik.......itu pun sebab kurang rehat dan cepat letih.....

Baru2 ni masa ke klinik, doktor rekomenkan aku dengan produk Agel......yang didatangkan dalam paket dalam bentuk liquid......dlm banyak2 pilihan dia syorkan kat aku untuk makan UMI.....uih....doktor sekarang pun ligat biz MLM gak......untung sebab ada klinik, tiap patient yang masuk sumer dia rekomen beli.......aku try and test ler gak......produk tu mahal giler....1 paket RM11.......satu kotak ada 30 paket....bayangkan sebulan dah berapa RM.........kesan dia aku ni tak bape pasti ler......aku ni tahu telan ubat je.....kalu tanya apa perubahan, mmg ler aku tak reti nak bagitau.......maklum ler.....benda masuk dalam badan......aku tak leh nak nampak kesan luarnya mcm mana.....

Untuk dapatkan maklumat, leh ke website :
http://www.agel.com/



UMI


Fucoidan is one of the most exciting
nutritional discoveries of the last decade, so it's important
that millions discover it for themselves. UMI is rich in this amazing
ingredient derived from brown seaweed, which for centuries has been heralded
by cultures with famously long life spans.

Find out what many have known for centuries. In coastal and island cultures around the world,
fucoidan-rich brown seaweed has been considered a staple of healthy nutrition for
centuries. It looks like they were on to something. Their choice to include
seaweed in their diet is now supported by science. There are hundreds of studies already published about the potential health benefits of fucoidan, and many other health experts and scientists are now exploring the possibilities of this incredible nutrient.

Improve your immune system. Fucoidan has been shown to sustain and promote better health. It also helps promote the health of white blood cells, and supports their production in the body. Healthy white blood cells are a critical part of your body's imuno-response.

What can UMI do for you? Here are just a few of the many potential benefits:

**Helps replace dead cells enabling
tissue and organ regeneration*
**Supports the immune system by
increasing healthy white blood cells*
**Provides assistance to the circulatory and cardiac system in maintaining normal blood flow and cardiac function*
**Assists in inducing apoptosis – the natural means by which
organisms eliminate harmful cells*
**Supports proper liver and kidney function*


Baru je sebentar tadi lak......doktor kat opis aku lak datang rekomen produk baru lak.....Transfer Factor......boleh tahan gak ler harga....tp lagi mahal Agel ler.....

Untuk maklumat, boleh ke laman web
http://www.4life.com/




Apa2 pun, terserah ler nak pilih ubat mana....ikut bajet masing2......nak berkira sangat pun orang kata untuk kesihatan, apa salahnya berbelanja tapi itu ler ya....tepuk dada, tanya selera....untuk aku pulak, aku tengah fikir2.....sbb aku ni bukan ler suka sangat nak makan2 supplemen.....bila rajin baru aku ambik.....bila malas, aku buat dekkk jer....kdg2 tu nak abiskan vitamin yg patut abis sebulan, dekat setahun baru abis aku telan.....hehe....ye ler....setengah orang mmg serasi ngan supplemen, ada jugak yg tak beri kesan sangat.....satu2nya ubat hospital yang berkesan untuk aku hanyalah antibiotik untuk aku telan masa sakit kat hospital.......ubat lain kalu telan pun saja nak cukupkan syarat.....itu aku ler.....

**Semua produk ini didatangkan dengan sijil halal.....jadi tidak perlu was-was....


1 comment:

Azura Rahman said...

akak... Transfer factor tu bagus... tp kena makan regularly lah... pak sedara zura amalkan.. alhamdulillah sihat... ada mak zura beli tp just 4 botol je... mahal sgt.. zura pon dh jadik ahli sbb beli bnyk... kalu mampu blh je amalkan makan hari2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...