Wednesday, October 28, 2009

~Untuk Fanatik MU~

Tiba-tiba hari ni aku terfikirkan kata-kata en hubby.....katanya "buat baik biar berpada-pada"......tak tahu ler kenapa aku merasakan kata-kata dia hari ni ada betulnya......mungkin aku patut belajar berlebih kurang walaupun dengan sesiapa sahaja mulai hari ni....ada masa terlalu baik hati tak membawa manfaat.......rupanya orang pijak pula kepala kita......

Ok le.....back to my cuppies....coretan di atas tak de kaitan ngan entry ni ya....hehe....

Cuppies kali ni order dr seseorang di Alor Setar.....khusus untuk suami tersayang yang sangat fanatik dengan team bola MU......bukan kata dia je, hubby aku pun minat MU gak.....dlm keta aku pun aku selit gak item2 MU....hehe....so normal ler tu......



Masa tengah deco kek malam tu, customer sms kata tak sabar nak tengok cuppies suprise utk en hubby dia.....dan aku lebih ler happy bila tengok dia happy sangat2 bila cuppies tu akhirnya sampai ke tangan dia.....

Her feedback :

"Thanks a lot nina. Nice deal with you. Cuppies ni cute sgt.
Love it. Cute mcm tuan dia ni...hehe"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...