Friday, October 16, 2009

~Jamuan Hari Raya~











Adeihhh.....berasap kerusi ni deyyy menunggu nak update entry.....tenet mmg problem sejak seminggu dua ni.....ari ni baru dpt update sikit....aku bengang betul ler.....kat umah rasa malas lak nak mengadap laptop.....aku update dulu ler setakat yang boleh, lenkali aku tambah lain....

Syawal dah nak sampai penghujung......akhirnya hari ni sampai ler giliran opis aku buat jamuan hari raya pulak.....masing2 ngan tema masing2.....aku tak sempat nak merayap2 ke gerai lain....asik dok snap gambar gerai kita orang ngan kawan2 je.....ini semua untuk tatapan opismate aku yang sekarang ada kat London......cuci2 ler mata tengok ler geng2 kita tu beraya sakan......semua masa majlis belum mula....maklum ler...bila dah mula, semua kena serbu.....pegang kamera pun tak sempat dah.....al maklum le.....staf saja dah lebih 700 orang....mmg gempak ler....orang serbu gerai kita, kita serbu gerai orang.....balik je opis, terjelepuk aku lena.....punya le penat....penat apa pun aku tak tahu ler.....Add Image



Mak-mak dara tengah posing......jangan maree.....



Waa.....kita ada jelitawan yg didatangkan khas dari China.....hehe....



Tiga teruna segak bergaya.....ahaks...



Tumpang sekaki ler gak.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...