~Last Minute Order....Mesti Ler Simple~



Ordernya masuk petang lepas aku dah balik opis...nak ambik lak hari ni....oleh sebab ini regular customer, maka aku terima walau udah last minute dan katanya designnya bebas, jadi lebih mudah kerja aku sebenarnya.....pilihan yang ada buat aku hanya le swirl sahaja.....bila dah last minute tak sempat nak pk2 nak design yang pelbagai......

Ini ler last stok papercup yang ada.....nanti aku nak cari lagi....buat masa ni susah nak dpt saiz yang boleh masuk aku punya aluminium foil, dah puas cari tapi tak jumpa lagi....


2 comments:

Azura Rahman said...

akak... nk size ape? nnti akk ukur tapak and tinggi papercup yg akk nk tu... kalu ada.. zura leh tlg belikan...

bintangku said...

simple2 pun tapi cantik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...