~Menu Buka Puasa di Restoran Berputar~

Rupa-rupanya en hubby bawak kita orang sumer bukak pose kat Restoran Berputar di Menara Alor Setar.....ini kiranya kali kedua ler aku ngan anak2 makan kat sini....

Untuk juadah berbuka puasa pulak, ada lebih kurang 100 jenis hidangan yang disediakan termasuk lauk pauk, kuih muih dan pelbagai side menu yang lain.....kadar yang dikenakan RM40 untuk dewasa dan RM20 untuk kanak-kanak lebih 4 tahun.....bawah 4 tahun tak dikenakan bayaran......




Baby posing dulu sbb dia yang mula2 'bukak' pose....




Meja kita orang yang penuh ngan makanan....uish...ni makan tak hengat dunia.....hehehe.....aku ngan anak2 ambik sumer makanan sikit2 jer sbb sumer nak rasa.....antara hidangan berat yang ada pada hari tu:-




Kerabu Telur


Ayam Paprik


Gulai Daging Dengan Rebung


Mee Goreng


Ikan Masak Kicap


Udang Masak Sambal


Aneka Kuih Muih


Ubi Kayu Rebus


Nasi Impit dengan Kuah Kacang

Sebenarnya banyak lagi menu yang ada.....segan lak dok usung kamera asik snap merata......ada kerang bakar, ada lidah bakar, ada daging bakar, ada daging kambing bakar, ada rendang ayam, nasi ada dua jenis : nasi putih dengan nasi sultana ke apa nama tak ingat dan macam2 lagi.....

Hari minggu ni aku tak masak sebab tiap2 hari dok makan kat luar ler pulak......minggu ni baru sambung masak kat umah.....

1 comment:

Anonymous said...

Sedap x mkn kt situ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...