~Aqso dan Madina~



Zaskia Adya

Hehe.....nape lak ya tiba2 entry aku pasal Aqso dan Madina?...Sebenarnya aku suka tengok citer tu.....awal2 dulu ler....tp skrg citer tu dah meleret2 ngan jadi citer apa ntah....sat kena culik, sat jumpa, sat kena culik lagi, sat jumpa.....adeih....aku rasa citer tu sahih tak leh abis.....

Tapi, apa pun....aku suka tengok pelakon2 dalam citer2 tu....putih2 bersih rupa dia orang.....cantik2.....hensem2 lak tu.....tapi dalam ramai2 tu aku suka tengok Charissa Putri ngan Zaskia (nama pun dah cantik, secantik orangnya), yang pegang watak Iran, sebagai isteri Ikram tu......



Zaskia ni baru umur 22 tahun....muda tang tang tang lagi......beliau ni merupakan mahasiswa universiti dalam jurusan psikologi.....ngan adik bongsu aku pun dia lagi muda.....hehe....aku suka tengok dia bertudung walaupun pernah hangat satu kontroversi bila gambar dia diambil sewaktu sedang berehat semasa shooting sambil menghisap rokok.

Zaskia ni baru selamat mendirikan rumahtangga dengan pengarah filem Ayat-Ayat Cinta, Hanung Bramatyo pada 14 September 2009 yg lepas....lagu tema dia lagu Rossa yang popular tu......dalam citer tu pun Zaskia berlakon jugak di samping Charissa Putri dan Rianti.....memegang watak antagonis sedikit.....Zaskia mula dikenali selepas berlakon filem Kiamat Sudah Dekat....

2 comments:

Mama Nazhan said...

selamat hari raya kak nina dan keluarga.
Saya pun suke tgk filem kiamat sudah dekat...

Riena said...

suka sangat2 dia nie... saya dgn mak mmg mengadap cite ni je tiap2 ptg..x pernh putus...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...