Wednesday, September 30, 2009

~Jalan-Jalan Cari Makan : Restoran Selera Tepi Sungai, Tanah Merah~




Ini ler tempat makan peberet aku ngan en hubby tiap kali balik kampung.....dari masa bulan puasa hari tu en hubby dah siap tanya bila kedai nak bukak....jadi sebelum kami bertolak balik dari kampung ke Perlis, kami singgah kat sini makan2 dulu.......dulu2 kedai ni biasa2 jer, sekarang dah makin gah dah......rega pun sedap ler gak.....jadi nak makan tu spare duit ler sikit takut karang masa nak bayar terkejut....hehe....kena lak kalu makan berhidang.....



Ini ler hidangan kami.....semua serba sedikit jer....sebab semua nak rasa, semua nak makan.....semuanya terliur....maklum ler....semua lauk pauk kegemaran aku ada.....rega mmg kaw2 ler tapi makanan memang sedap ler.....tiap kali nak makan kat situ hari biasa mmg aku target kena sampai dalam pukul 11.30 pagi sebab masa tu lauk2 baru siap masak, orang pun belum berpusu2 lagi....lepas kul 12 mmg timing yang crowded, jadi elakkan ler....



Ini ler antara menu2 yang boleh dipilih, sebahagian daripadanya.....semuanya menyelerakan....





Ini kaunter kuih muih dan segala mak nenek bubur ada......pilih jer nak yang mana....



Ini pulak kedai menjual aneka makanan ringan sebelah jer ngan kedai makan tu...









Kat bawah ni kemudahan yang ada dekat restoran tu, surau yang selesa....


Restoran ni pun turut menyajikan makanan lain selain dari nasi putih dengan lauk pauk yang dah siap....

4 comments:

aju said...

best2..tiap kali balik kg memang wajib g kedai ni..sgt best

BabyBatriesyia aka NINA said...

Aju

Tmpt ni mmg peberet akak sejak 10 thn lepas.....dulu2 kecik je....org pun tak de mcm skrg....alhamdulillah kedai dah makin maju skrg ni.....

akuzle ayu said...

rambang mata tgk neh..tqvm 4 the review.. cdng nak wat reunion kat sini bulan 3 neh...

Babybatriesyia said...

ooo ya ke? ni tmpt peberet akak nih....especially kalu teringin nak makan kelapa jelly ngan kuih muih tradisional....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...