~Menu Pagi Raya 2009~

Menu pagi raya aku mesti ler nasi dagang.....selebihnya cuma sedikit lemang yang aku hidangkan bersama rendang daging.......lain2 tu cuma sedikit kuih2 kering buat mamam pagi raya....lagipun hari raya aku pun bukan ada kat umah.....jadi takat buat makan2 sendiri jer....





Nasi Dagang yang dihidangkan dengan dua jenis lauk, gulai udang dan gulai ayam.....aku tak bape suka makan ngan ikan.....jadi dua lauk ni dah lebih dari cukup untuk kami makan2....setengahnya tu untuk bawak balik umah biras....

Gulai Udang


Gulai Ayam


Acar Mentah


Telur Rebus

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...