~Projek Raya~

Ini list projek yang dah siap.....dan yang belum siap pun ada jugak....adeiihhh......aku dah kepenatan ler ni.....tak larat dah.....tak kira ler....ari ni tak mau masak.....nak bukak pose kat luar....hehehe....

Cookies yang dah siap....tunggu nak deliver je....





ATTENTION TO : HANIS (010-308XXX0) please contact akak tau....dah 3x sms regarding ur order tapi tak dak reply.....i lost ur order......if by ujung minggu ni tak dak, akak kena refund ur money ya hanis.....

Yang bawah ni sebenornya baju raya aku tahun ni......bajunya dah siap tp belum siap jahit manik.....konon nak jahit manik ler.......baru dapat buat line jer.....itu pun ambik masa 3 jam nak siap.....apa isi dalam pun tak tahu nak letak apa .....aiseh....otak tengah blurr ler pulak......mana idea..mana idea.....dah jahit sekerat isi dalam tapi rasa cam tak lawa......kena redo nampak gayanya.....aku ingat nak buat manik tabur jer....tengok ler sempat siap ke dak, kalu tak siap makanya baju raya aku tak dapat pakai ler raya ni......dah pening kepala dah aku ni.....hehehe.....



2 - baju raya anak2 dara aku baru siap potong dasar jer ngan bajunya.....jahit tak lagi.......alamak.....sempat ke aku nak jahit.....aku pun tak tahu ler......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...