Tuesday, September 29, 2009

~Bersantai Di Pantai Bisikan Bayu, Pasir Puteh~






Hari Raya Kelima aku ajak en hubby ke Besut.....hajat hatinya nak makan otak2 dekat jeti kuala besut......frust betul sbb tiap kali pergi tak pernah bukak......tak kena timing betul.....jadi sbb nak lepaskan gian gak, aku soh en hubby singgah beli satar dekat depan balai polis besut tu......otak2 lak dah habis kena beli......takde yg tinggal.....x pe ler.....janji dapat gak lepas kempunan nak makan......on the way nak ke pantai, singgah beli keropok losong dulu.....semua nak buat makan2 kat tepi pantai nanti......

Teringat masa kecik2 tempat ni ler selalu arwah abah bawak aku ngan adik2 tiap hujung minggu......hari jumaat jer mesti abah suruh mak masak mihun nanti nak bawak untuk bekal ke pantai......kemudian kami mandi mandi sambil cari remis.......seronok betul masa tu.....pantai kat sini masih cantik macam dulu......nampaknya belum ler terhakis dek ombak laut.....berbanding dengan Pantai Cahaya Bulan.....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...