Thursday, September 17, 2009

~Gubahan Coklat Serba Biru~





Orang lain sibuk buat biskut, buat kek.....aku lak sibuk buat hantaran tempahan dari kawan opis ni.....temanya biru........sebenarnya semalam baru aku keluar beli barang2 untuk menghias, coklat sumer tu pun sumer baru aku beli.....biasa ler aku kan....suka kerja kelam kabut.....hahaha.....semalam ler gak baru aku gubah hantaran tu sambil2 tunggu kek2 aku masak.....masa tengah membeli barang tu kepala dah ligat fikir macam mana ler gayanya gubahan yg aku nak buat....tak mau terlalu sarat.....tak mau nampak serabut.....bila dah jumpa bakul, baru idea nak gubah datang.....jadi masa dah nak start gubah, kerja pun jadi lebih mudah.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...