~EasyBoxy : Before & After~



Rasanya ada yg pernah dengar pasal easyboxy ni.....dah 2 tahun sebenarnya aku dok teringin nak dapatkan kotak ni.....asik tertangguh2 jer.....sebelum raya aritu, aku paksa gak diri kena dapatkan gak kotak ni untuk sesi mengemas kasut2 aku yang dah bertimbun kat bilik tu.....lama gak aku tunggu nak dapatkan kotak ni......ada kesilapan teknikal apa ntah ngan order online sbb katanya tak diterima.....pastu aku fax pulak......ntah sapa yg dapat fax tu pun aku tak tahu tapi aku dah guna no fax yang tertera pada web dia lagi......

So nak dijadikan cerita, tunggu punya tunggu, order tak sampai2 jugak.....maka aku terpaksa telefon nak tanya apa ceritanya dengan kotak2 yang aku order tu......payment dah siap buat.....bukannya murah......tak sampai beberapa jam, aku dapat email confirm order tu siap dengan nombor parcel lagi.......bila trace, aku heran nape lak no siri tu parcelnya dah sampai dah tp bukan ke alamat aku, tapi dah terbang ke kota kinabalu, sabah......jauh giler lak tu.....kena ler aku tepon sekali lagi.....lepas diteliti, katanya pusat penghantaran ekspres silap buat delivery.......uih....jenuh gak aku menunggu......6 hari lepas tu baru ler kotak2 yang aku tunggu2 tu sampai.......kiranya dari hari aku buat payment, dekat 2 minggu gak aku tunggu kotak2 tu.....tapi x pe ler sbb benda sampai gak akhirnya ke tangan aku......



Secara overall aku suka sangat ngan kotak ni, satu.....sebab lebih presentable.....kotaknya pun keras (alamak....mcm promo lak...tak dak percent pun kat aku...saja nak bagitau pendapat jer).....tahu je ler kalu pakai kotak2 kasut yang kertas tu saiznya ada macam2....kaler pun macam2......tak standardize gitu.....jadi nampak macam selerak jer.....5 kotak ni harganya RM45.......aku mmg borong banyak ler sbb kasut aku mmg banyak....yg tu untuk simpan koleksi, yang aku pakai hari2 yg santai2 yg tu tak perlu ler masuk kotak....hehe





Lebih kurang ini ler rupa kotak ngan kasut bila dah diisi ke dalam kotak.....ini belum susun letak elok2 lagi.....tapi bila dah kemaskan, mmg sejuk jer mata tengok sbb tersusun elok jer....senang jer nak tengok kasut mana ada dlm kotak.....

10 comments:

sikakitulis said...

sy pn tgh tggu box ni. x smpai2 lg ehehehe

Mama Nazhan said...

slmt hari raya kak nina... mcm best jer kotak tu... satu kotak boleh muat brp pasang kasut kak?

BabyBatriesyia aka NINA said...

mamanazhan

kotak tu muat sepasang kasut jer....tp ok ler....kemas je

sikakitulis

oo dok tunggu gak....?? hehe.....

Anonymous said...

ngatkan easyboxy ni dah tipu duit sha..huhu..try send email dah dkat 10 kali tp x masuk pon.payment dh buat.seb bek jumpa blog ni. sok kena call la nmpk gayanya..(melepas perasaan kat cni pulak..hehe..sori)

BabyBatriesyia aka NINA said...

Anonymous aka Sha

Mmg kena call easyboxy tu sha....akak sampai terpaksa tepon, dah le tiap kali tepon main passing2....org yg angkat cakap tu bukan no opis dia, kata opis tu no lain.....jenuh gak...last2 akak ambik no h/p....sib baik dpt...kira no opis tu guna nama atas opis lain....

Anonymous said...

blm sempat sha call..dorang yg call dulu.hehe.n d boxes are on their way...can't wait!thx kak nina..berbaloi cerita kat blog akak neh..:)

My Destinasi said...

CAM NER NAK ORDER KAK ...SAYA BERMINAT NI

Babybatriesyia said...

My Destinasi : dear....sila ke website dia di http://www.easyboxy.com

sama-sama sayang said...

Salam. Kak,sy dah lme nk beli kotak nie tp sy bkak blog 2 x dpt..bley x lau sy nk beli ngn akq jek

Babybatriesyia said...

sama-sama sayang

akak pun dah lama tak beli sbb masa beli dulu dah beli bnyk dan sumer kotak dah guna le pulak.....nanti2 kalu ada info psl kotak gini akak citer lain ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...