Thursday, September 17, 2009

~Menu Buka Puasa 26~








Menu hari ke 25 tak ada sbb aku main ilat, beli lauk siap kat pasar ramadhan....hehe....apa nak buat, kesuntukan masa selepas buat delivery kek.....untuk hari ke 26 ni baru sempat nak masak......sbb kek2nya customer pick up kat umah so aku tak de ler kelam kabut sangat.....tu pun lepas makan, terus aku kuar beli brg untuk hantaran tu.....

Lauk2 biasa sahaja....sbb dah dekat nak raya, stok barang banyak dah habis.....nak kuar beli malas le pulak sbb dok pk nanti lama nak tinggal umah jadi tak perlu ler beli2 lagi.....jadi aku guna jer apa yang masih ada dalam gobok simpanan......mlm ni pun agaknya aku hentam makan luar pulak....hehe....

Menunya cuma Udang Goreng Nestum, Sup Ayam, Kulat Sisir Masak Lemak ngan Sayur Goreng.....dalam masa sejam sumernya siap dimasak.....

1 comment:

sara said...

nina ni mmg rajin betul. sedap2 lak masakan tu. teringin nk rasa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...