~Surprise Untuk Hubby~



Kek ni order dari opismate untuk besday hubbynya.......dah siap2 deco, dah siap delivery sumer baru teringat terlupa nak boh nombor keta.....hehe...kesnya terlupa nak tanya nombor keta.....aik....ada gak stoberi bertenggek atas kek.....hahaha.......

Keknya sebetulnya 4 segi, tp aku potong pastu buat satu bulatan utk buat cam sport rim.....susah sikit nak lepa krim sbb kek tu kek span, lembut.....en hubbynya suka sport rim tp aku pun tak reti le camne nak lukis yg sporty2 hehe.......yg dtg dlm kepala mcm tu je pesennya sbb aku mmg suka sport rim yg halus2 besinya.....hehe.....

Well....harap2 suka le.......tq2.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...