~Ben 10 The Alien Force~



Kek Ben 10 ni permintaan dari regular customer aku, Fazli dr TV3 yg sekarang dah posting ke Ipoh.....mmg emergency nyer kek.....banyak kali gak Fazli tepon....aku mmg tak perasan sbb hari Sabtu tu mmg aku ralit di dapur ngan mcm2 kerja....mmg tak de projek kek pun tapi sibuk mengemas dari pagi sampai petang.....mmg minggu tu plannya nak 'transport' almari2 dapur ke rumah biras aku, jadi bnyk projek.....

Agaknya sbb dah terlalu bnyk kali tepon, Fazli sms......nasib baik.....kalu tak mmg aku tak tahu itu no Fazli....dah bnyk2 ni mmg aku lupa....nak jadi citer, time sms tu ler baru aku masuk bilik....tengok2 tepon dah bnyk miss call......terus aku jawab sms Fazli....masa tu dah lewat petang.....katanya nak kek Ben 10 2 kg untuk anak terunanya nyer birthday....untuk regular customer mmg aku tak pernah menolak permintaan.....so aku reply bagitau ok.....nasib baik le ada gambar yang pernah aku buat dulu....kalu perasan ada le yg gambarnya yang sama ngan kek yg dulu....kalu tak mau kelam kabut aku cari gambar sbb yg besarnyer dah tak de....itu je yg ada......

Esoknya pagi2 lagi aku dah deliver ke Alor Setar.....katanya nak antar ke sekolah untuk potong2 di sana.....aku lupa nak tanya besday yang keberapa, so silap le bagi lilin cuma 5 btg sedangkan besdaynya dah masuk 6 tahun actually.....pisau pun lupa nak bawak......aiseh......kalut punya pasal.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...