~Chocolate Cuppies Tanda Sayang~



Cuppies ni order dari Suriani untuk buah hati tersayang.....susah gak nak cari rumah hatta guna Garmin pun tak jumpa.....aiseh....tak canggih gak Garmin pun.....hehe.....so nak tak nak aku sms je buah hati Su....nasib baik aku antar awal sbb buah hati Su cakap dia ada kerja belah malam.....

Cuppies ni Su kata nak coklat je, kalu boleh tak mau bnyk2 fondant sumer tu......just yang penting buah hati Su tahu Su sangat sayangkan dia.....

Ok le Su....harap Su happy....dan buah hatinya pun katanya hari ni dah nak bertolak ke Putrajaya pulak....TQ Su....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...