Thursday, April 15, 2010

~Simple Choc Cake lagi.....~



Order dari Nur untuk besday ibunya.....tersesat gak aku rupanya mencari rumah Nur.....rupanya lorong umah Nur kena masuk ikut jalan lain.....bila dah delivery, mak Nur ingat aku tokey kek yang deliver kek ke umah tu sblm ni....aku cakap bukan aku, dan rasanya aku tahu siapa yang mak Nur maksudkan tu.....maklum le, kat sini pun dah ramai tokey2 kek yang pakat terjun......cuma aku je yg masih pasif......tak aktif mcm dia orang tu sumer....agaknya Nur saja nak try yang aku je.....of course le kek tokey lain lebih mengancam......aku pun tak kisah sangat, sapa yg minat ngan hasil aku, silakan jengah....tak suka, pejam je mata, jangan tengok.....aku pun bukan le giler2 promo soh orang beli.....alamak....terlebih sudah.....hehe....



Apa pun, TQ ya Nur.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...