~Cuppies 4 Sweetie~

Cuppies ni order dari Hazman untuk orang tersayang di Simpang Empat, Perlis......siap antar reminder lagi kat aku takut aku lupa deliver kat sweetie dia ni....hehe.....no worries......aku tak pernah lagi le tak deliver cuppies yang ditempah, kecuali le customer tak buat payment......(tp in certain case ada gak aku antar gak ingatkan bab2 makan ni tak buat hutang......ingatkan aku le yg silap sbb terlebih rajin antor tp mmg customer sms pun soh aku antor.....so aku antor le.....walaupun aku ni bukan le spesis kejam nak kerah customer soh bayar, aku bertolak ansur le gak antar sms buat2 tanya....tu pun selepas sebulan aku tak dpt payment.....mcm2 alasan le pulak aku dpt, bank tak leh nak deposit le, itu le ini le.....sampai sudah....haram payment aku x dpt.....rasanya dah hampir setengah tahun...... skrg aku dah malas nak pk....bukan rezeki aku le.....lagipun sikit je......tp paham2 sendiri je le ya yg tukang makan tu....)

Ops....melalut le pulak.....hehe.....kes ni tak de kaitan ngan u ya Hazman......saja geram ingat kredit aku yg abis dok sms tanya pasal payment ngan budak tu dulu.....abuk pun tarak.....

Ok le....citer pasal cuppies ni.....Hazman pesan soh buat sweet2 sesuai utk sweetie dia ni.....siap topup lagi payment kat aku soh buat cantik2......well.....harap2 pada pandangan Hazman dan sweetie nyer ni cantik le.....

Bila nak deliver tu, terpaksa le aku sms 'sweetie' hazman tanya kat mana le taman umah dia....ooo....patut le aku tak pernah nampak....rupanya kena cross empangan kecik tu......dpt le cari umah....'sweetie' nyer pun dah siap tunggu depan umah...patut le panggil sweetie.....mmg sweet pun orangnya.....

Well....Hazman....thank u very much ya 4 ur order.....next time order lagi ya.....hehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...