Tuesday, April 6, 2010

~Dato' Siti Menang Lagi~

Special entry utk Dato' Siti......mmg tak de saingan......sori eee buat kawan aku yg cukup menyampah kalu aku citer pasal Dato' Siti.....hahaha.......tak upaya le....sbb aku mmg minat......tak de le sampai tahap minat giler....tp mmg aku minat le......album siti sumer aku ada.....ori lagi tau.....tak main le ciplak2.....no wonder le siti boleh kaya.....sbb ada peminat yg mcm aku dan jadinya aku gak yg papa kedana.....ahaks.....tak pe...tak pe...dulu2 sblm minat siti, aku minat ngan Gee (Fauziah Latiff)......pun tak pernah miss sumer album dia.....skrg rasanya abis kaset2 Gee dirosakkan anak dara aku yg kecik tu....

Masa tengok Anugerah Bintang Popular tu aku dah agak mcm tak de saingan je tahun ni utk dpt yang paling popular melainkan siti je....sib baik le siti tarik diri next year.....kalu dak jenuh gak tambah garaj buat letak koleksi kereta hehe....

Pestime aku tengok Siti kat TV masa dia masuk pertandingan Bintang Hiburan Minggu Ini pada 1995, masa tu Siti baru 15 tahun kot....aku lak masa tu dah kerja.....ops....boleh bayang le dah tua aku sebenarnya......alahai.....first impression aku, 'how sweet siti ni.....sore pun sedap'......pastu aku suka tengok muka dia......tu pasal kalu majalah ada cover siti, aku mesti beli.....dulu2 aku simpan le, tp sekarang majalah2 hiburan ni aku dah tak simpan le....beli utk tengok2 je pastu aku jual le kat tokey suratkhabar lama....hehe....

Pestime lak jumpa siti in person kat KLCC.....sempat le snap gambar ngan dia....tp dek sebab dia cantik sangat, rasa buruk le pulak tengok muka sendiri.....hahaha......anyway, dia mmg cantik le......tak puas tengok pendek kata....

Mmg murah rezeki siti ya....itu le orang kata, hidup berbaik sangka pada orang dan tidak busuk hati.....rezeki tu mencurah2 datang......all the best utk Dato' Siti......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...