~Menu Hujung Minggu~


X de apa yang spesel pun pasal menu hari minggu ni.......saja je le nak tunjuk apa yang aku satu famili makan.....hehe





Jantung Pisang rebus ni buat cicah ngan budu.....aiseh.....sedap2.....al maklum le....en hubby mmg peberet benor ngan budu la ni...



Budu ooo budu......



Sup Kaki Ayam.....peberet kakak....tiap kali pi Tesco disuruhnya kita beli kaki ayam utk buat sup.....so tiap kali masak, ada le menu kaki ayam....hehe


Kerang.....ini lak along yang soh masak......dia suka makan kerang.....disuruhnya aku buat mcm kat kedai yang dia biasa makan....alahai.....biasa le....tembak je le....


Ikan Bawal Masak Sweet Sour.......Ikan Bawal beli kat Tesco RM12 seekor.....sedap le pulak bila buat sendiri.....melimpah2 potongan nenas, timun batang, carot ngan mcm2 lagi yang aku campak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...