~Happy Birthday APRIL~


Nama2 atas kek ni semuanya menyambut hari lahir pada April.....yang nama Bas tu nama orang ekk....bukan bas sekolah tau.....kang ingat ada lak bas sekolah yang sambut besday bulan ni gak hehe....

Kat dalam kek ni adalah kek span perasa pandan.....1 kg nyer kek....aku sebetulnya tak de idea le pulak selepas siap simen2 kek tu.....aku tenung je kek tu.....sambil pk bila le idea nak datang....apa le yang aku nak buat sbb diserah je pada aku apa nak deco....lama gak kek aku tenung.....pastu terasa nak bermain ngan bunga....tak mau le bunga ros....boring le pulak tengok.....dah tu? nak boh bunga apa? hmm......pesen lain le sikit.....cara aku tersendiri.....so dpt le idea cenggini.....mula2 lakar2 je line dulu.....hmm.....pastu picit2 je bunga2 tu sampai rasa malas nak picit....hehe.....pastu tambah2 bunga purple le pulak....pastu tambah tu tambah ni.....sampai le siap....hehe...

Ok le tu....siap dah pun.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...