~Giant Cupcake~



Jangan le gelak tengok rupa giant cupcake aku nih.....ni kira masuk kategori kek yang tak sempat meletup hehe....tinggi giler keknya....2 kg kek chocolate dibentuk menjadi giant cupcake sebagai memenuhi permintaan Nurul Jannah......tq Nurul kerana permintaan yang di luar kebiasaan aku sebenarnya.....happy le gak dapat buat sbb leh le gak aku cuba2......

Kek ni aku delivery ke Changlun....fuuuhhh.....susah betul nak bawak.....dah le tak de kotak yang leh masuk saiz kek tuh......hubby le pandai2 buat lubang kat kotak bagi gunung kek tu lepas ke atas hehe.....



Neway, tq sekali lagi pada nurul jannah......jenuh tau penerima dok bagi petua jalan kat aku sbb mmg tak tahu langsung mana umahnya.......sib baik selamat gak kek sampai......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...