~Chocolate Cake In Aluminium Casing~


Chocolate cake letak dlm casing aluminium ni order dari Ija.....sblm ni aku buat untuk ayu (UniMap)....tq ya ayu....sori tak snap gambar......mmg struggle buat kek ayu sbb chocolate ganache tak mau set.....aku salahkan chocolate tu....hehe...bukan salah aku....sbb aku buat yg ni cepat le pulak set.....sbb yg ni guna choc bar yang lain.....(waaa strategi nak selamatkan diri kikiki).......neway, mlm ni nak siapkan order dari ayu lagi.....don't worry ayu....aku akan buat dengan penuh kasih dan sayang.....cewahh......

Bab chocolate cake dari Ija lak....Ija kata dia nak sikit je....tp itu le....oven aku besar, tak berbaloi nak bakar takat 1/2 kg je.....rugi letrik aku kan....sian kat aku, bukan aku buat order ari2 jadi boleh aku simpan kek baki kat orang lain.....tp tabiat aku dah aku tak buat kek 2-3 hari sebelum......aku suka gak buat fresh sehari sblm customer ambik.....lain le kek fondant ke yg kena deco bnyk2 jadi kena le aku prepare awal2 supaya fondant set elok.....jadi.....Ija kata ok, dia order sebiji tp nak mintak aku bagi dua.....well, aku suggest guna dlm foil nih......dan Ija setuju.....so aku bake lebih sikit, 1 loyang untuk aku nak makan.....lama tak makan kek sendiri, asik bagi orang je kan.....

Lenkali, sapa2 nak order mcm ni boleh le.....minimum kena order 2 bekas le.....kalu 3 bekas aku bagi special price.....hehe....promo sat....tak pe le...blog aku, suka hati le...bukan aku tumpang promo blog orang pun......

2 comments:

Shafila Ismail said...

biasanya kalu mcm ni brapa rm??? roti jala 2kg tepung ngn kuah brapa rm????

Babybatriesyia said...

Salam dear....choc cake in casing ni akak dah x buat jual, skrg jual in kg je...1 kg ke atas....untuk roti jala ni, 1 kg akak jual RM25, if sekali ngan kuah (1/2kg ayam) dalam RM50....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...