Monday, July 4, 2011

~Roti Jala : Dari EJ buat suami tercinta~


EJ....rajin sungguh tau mak dara ni bagi en abe dia makan2......biasa2 order kek, kali ni order roti jala lak.....kuahnya panas2 aku prepare siap beberapa minit sblm aku pack dan terus blah pi antar kat en abe EJ......mcm biasa, dia tanya "apa lagi le EJ menyusah K Nina ni?" hahaha......mana ada susah2.....kalu dok dekat dah tentu2 EJ yang masak sendiri, bukannya dia tak reti buat hehe......kes jauh punya pasal le ni.....aku no hal.....tu siap pack asing2 untuk en abe dia makan.....ye le....antar kat opis kan.....satgi sumer serbu nak makan pree kang tak sempat lak en abe nak makan nanti.....


Toche EJ.....

2 comments:

::Azura Rahman:: said...

kak nina.. nk order gak.. pos ke kuantan boleh???..

BATRIESYIA-HOMEMADE said...

boleh...boleh.....tapi kalu sampai2 dah basi nasib le ya hehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...