Wednesday, July 27, 2011

~Ni...Cik Uteh~


Ni Cik Uteh.....kesayangan en hubby ngan anak-anak.....sangat2 manja ngan en hubby ni....en hubby layan Cik Uteh ni mcm baby je........lagi rajin en hubby mandikan Cik Uteh ni dr mandikan anak-anak dia masa kecik.....hehehe.....jangan mareee.....pegang kucing lagi mudah dr pegang anak katanya....anak2 kecik ni fragile.....hehe...whatever.....cuma aku je malas nak layan lebih2 sbb takut 'tersayang' kang jadi susah lak.....jadi layan ala kadar je.....hehehe.....lagipun dah ada yg dok over2 layan dia.......Cik Uteh ni bukan kucing betina, tp kucing jantan.....ala rugi le....tak leh beranak hehe.......Cik Uteh siap ada bantal bucuk, en hubby pun siap beli patung lagi buat dia main......rantai leher dia putus kalut je cari yang baru.....sayangnya dia kat Cik Uteh......

1 comment:

::Azura Rahman:: said...

akak.. tomeinyer cik uteh nie.. gerammm... hihihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...