~Happy Birthday NINA~



Hehe......cuppies ni utk besday someone ngan nama Nina.....tp bukan le untuk aku ekk walaupun kebetulan singkatan nama tu sama mcm aku......order ni datang dari Ija semalam......nak ambik petang ni.....banyak kali gak Ija telefon tapi aku tak dpt nak angkat......satu tu of course sbb aku dok kat opis.....aku mmg tak jawab call time opis.....tu pasal aku prefer via sms atau email je.....kdg2 kalu malam pun boleh ter'miss' call gak sbb aku sibuk kat dapur atau tepon tak de kat sebelah.....jadi kalu sms boleh le aku check....kalu tak berjawab tu maybe sms-nya aku tak terima.....

Ija pilih cuppies dari koleksi yang pernah aku buat, aku ubah sikit cara duduknya je....warna merah tak dpt jadi merah terang, cuma lebih terang dr pink je....ntah pasal apa susah betul dpt warna merah....Ija mintak tambah warna hijau untuk dijadikan daun.....


TQ ya Ija....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...