Monday, February 1, 2010

~Mandi Manda di Carnivall~



Kita buat selingan dulu jap....hehe.....nanti sambung balik pasal kek ngan cuppiesnya k.....

Baby selalu tunggu2 hari Jumaat.....dia selalu ingat bila sampai hari Jumaat tu hari last sekolah minggu tersebut....pastu esoknya tu bagi dia hari papa dia akan bawak dia ngan along ngan kakak dia pergi jalan2......kalu hari minggu ni, suruh dia mandi pun mesti tanya dulu.....nak pergi mana suruh mandi? dak pun dia cakap pergi hotel atau tanya bila nak pergi hotel......kesiankan dia, en hubby pun merancang untuk bawak budak2 ke The Carnivall kat Sungai Petani.....bukannya tak pernah pergi, tp bab berjalan ni budak2 mmg mcm orang tak pernah tengok tempat tu....



Kami bertolak dah lewat....pukul 3 baru masuk ke situ....tapi cuaca sangat ler panas terik.....along mandi sampai rentung jadinya....aku mandi kejap boleh le.....pastu lepak tepi kolam aje le.....hehe....

2 comments:

linda said...

kak nina, ok ke the carnival ni? seswai ke kalau nak main2 air utk org dewasa or seswai utk kanak2 jer? sedihla duk perlis, tak tau nak p mana :(
im linda yg order cuppies frm bioproses unimap tu :)

BabyBatriesyia aka NINA said...

Boleh sesangat eh linda.....akak pun seronok gak mandi tp cover2 line le takut rentung...tapi mmg sesuai utk dewasa ngan kanak2...pergi le....hehehe.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...